// Dezinfekcija na dohvat ruke

Kompaktna i pokretna

Uporabom uređaja za dezinfekciju, snažni mlaz naših posebno konstruiranih vrtložnih mlaznica stvara maglicu ultra finih kapljica koja prekriva sve površine u prostoriji, uključujući kutove, pukotine i otvore.

Ubrzo nakon završetka tretmana, moguć je ponovan ulazak u prostor, bez potrebe za dodatnim čišćenjem ili ispiranjem.

Preuzmite Clean Service katalog
3D dezinfekcija - Preuzmite brošuru
Dekontaminacija - Preuzmite brošuru
// Zaštitimo zdravlje

Manje infekcija zbog čistog okoliša u svim dimenzijama

Prevencija infekcije nije ograničena na sterilne instrumente i oprane ruke, cjelokupno okruženje i procese liječenja koje treba uzeti u obzir, posebno kada su u to uključeni ranjivi pacijenti.

Mikroorganizmi koje dovodi osoblje i pacijenti moraju se povremeno uklanjati i inaktivirati da se umanji rizik od kontaminacije i infekcije.

Naša nova generacija 3D dezinfekcije CleanCubes podržavaju razne postupke dekontaminacije na štedljiv i efikasan način, dodajući sigurnost automatskog postupka.

// odaberite CleanCube

Izdvajamo iz ponude

CleanCube Mini

Učinkovit doseg do 12 metara i prostorije prostora za obradu do 200 m3 dovoljni su za većinu slučajeva. Jednostavan za korištenje.

CleanCube Classic

Visok kapacitet pročišćavanja do 500 m3 zapremine prostorije potpomognut većim spremnikom. Automatski izračun parametara dezinfekcije na temelju zadane veličine prostorije i odabrane koncentracije dezinfekcijskog sredstva.

CleanCube Pro

Vodeća tehnologija s opsežnim značajkama, a opet izvrsne vrijednosti za novac. Pored svih tehničkih karakteristika CleanCube Classic, posjeduje senzore za nadziranje vlažnosti zraka i temperature itd.

Eurosteril® role

CleanLine 15

CleanLine je dezinficijens pogodan za 3D površinsku dezinfekciju.
// Clean Cube

Tako mali, a tako moćan

// ZANIMA VAS Clean Cube PROIZVODi

Pošaljite nam upit i odgovorit
ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Imate dodatnih pitanja?

Vaši podaci su sigurni s nama. Polja označena * su obavezna.

Nazovite nas